Етикети

, , , , ,

 

Време е да отделя специално място в блога за всичките изумителни hand-made и арт произведения, които ме вълнуват, печелят и вдъхновяват. Много ме радва това, че хоратa са се развихрили и създават всевъзможни и невероятно интересни творения, които попадат, случайно или не, в полезрението ми.

Някои от тях така сериозно ми влизат под кожата, че дълго време след като ги видя не мога да спра да мисля за тях, ходя така сякаш съвсем не е изключено да полетя, а духът ми е толкова приповдигнат, че нищо не може да го сломи:))) Точно на тях реших да отделя местенце тук.

Творенията, които съвсем заслужено излизат първи на тази своебразна сцена, са фигурките от papier-mache, сътворени от една девойка от Сибир: Катя (http://www.facebook.com/pages/KATYA-Fairy-tales/129125573789241).

Намерих я случайно във фейсбук и от тогава съм й неизменен луд фен! Да ви кажа честно, струва ми се несправедливо някои хора да са така безсрамно талантливи:))) Ето, уверете се сами:

