Етикети

, , , ,

Да ви призная, не съм фен на Свети Валентин, нито на пластмасовите, плюшените, хартиените и другите видове свети-валентински сърца, картички, купиодончета, които обсибват всички сергии, молове, витрини и рафтове по този повод. Подозирам, че има две основни причини за това не-харесване:

1. Не ми харесва да побългаряваме разни вносни католически празници, по принцип, а още повече, когато си имаме предостатъчно хубави български традиции (тук ще спомена и Хелоyин наред със Св. Валентин); Не ми харесва децата да знаят за Св. Валентин, а да не знаят за Трифон Зарезан; И най-общо казано – не ми харесват всички неща, които се правят без вътрешно убеждение, а по инерция или заради някаква модна тенденция.

2. Не ми харесват комерсиалния и стадния момент в този ден, посветен уж на любовта: ако обичате половинката си, 14 февруари е вашият шанс да й го покажете, като й подарите сърце, цвете, заведете я на ресторант, купите й парфюм, рокля и не знам какво друго още; Задължително трябва да има харчене на пари (иначе каква би била тази любов, ако не я подплатиш материално!), отявлено и нарцистично демонстриране на тази „любов“ със задължителен „та-да!!!“ ефект и, естествено, съпътстващите го овации и др.

Така де, да не се отплесвам:)

Докъде бях стигнала…Да! Аз може и да не обичам Свети Валентин, но съм голям фен на hand-made-а. И най-обичам вместо да купувам рази неща, да си мейквам бай хенд лично и то, когато усетя вдъхновение, а не на точно определена дата. И тъй като любовта на мъжете минава през стомаха, какъв по-добър начин да изразиш любовта си към него, от това да му приготвиш и декорираш някоя арт-вкусотийка!?

Да, но тази дейност не ми се вижда много лесна за жени в „beginners level“ в кухнята…И тук с голяма радост ви представям ето тези гениални хора, които са се погрижили за всичко: http://www.take-a-cake.eu/cupcake-art/#.TzjhIF7njYw

Cupcake Art – рисунка върху капкейк! Толкова много ме зарадваха, че чак взех да преосмислям отношението си към утрешния празник..:)

