Етикети

, , ,

Не е нужно да разбираме любовта като розов сюжет от сапунен сериал, за да се запишем в редиците на празнуващите днес Свети Валентин! Не е нужно и да имаме специален ден или повод, в който да отпразнуваме своята любов! Достатъчно е да си влюбен в живота, за да празнуваш днес:)

Днес ще се подарят много валентинки, ще се изпият много чаши вино, ще се изядат много шоколади и кексчета (:)), ще се разменят много целувки, ще се кажат много любовни думи…И това е прекрасно! Стига да е истинско и да идва от сърцето:)

И аз реших да празнувам днес! Всъщност, смятам днес да запразня и да я карам така до края на годината (минимум!). Защо? Защото имах щастието да срещна човека, с който да се учим взаимно на любов всеки ден! И с който заедно поливаме семенцето, което посяхме преди почти 10 години, и от което се родиха нашите две малки „купидончета“, Александър и Ева, за да ни водят всеки ден през неравния път на това приключение – любовта…Това си е едно наистина голямо приключение, което заслужава в негова чест да се изпие много вино и да се изяде много шоколад! Надявам се, ще ме подкрепите:)

Винаги съм харесвала нестандартните начини на изразяване и скритите (не-буквални) послания. Днешният повод ме подсети за едни нестандартни послания, поднесени под формата на прекрасни артистични картички, които, за да бъде още по-романтично, са на френски език:) Искам да ги споделя с вас, надявайки се, че ще ви харесат:) Преводът е от мен, а ето тук можете да видите още: http://www.correspondances.com/

„Да ти дам…това означава също да получа…“

„Просто да те придружавам…“

„Защото любовта помага да пораснем…“

„Всяко усилие…е нов път..“