Етикети

, ,

Вторник ми е най-кривият ден от седмицата от край време. И гледам, че се кани да вали…, а и през нощта не спах добре…Не ми е творческо във вторник някак си. И по този повод се сетих за едни откъс от книгата „Пилешка супа за душата“ (специален поздрав за всички, които следят този блог):

За да се настроя творчески, очаквам…

1.         Вдъхновение

2.         Разрешение

3.         Уверение

4.         Да стане кафето

5.         Да ми дойде редът

6.         Някой да разчисти пътя

7.         Останалите правила

8.         Някой да се промени

9.         По-широки и по-гладки пътища

10.       Отмъщение

11.       Залозите да станат по-ниски

12.       Повече време

13.       Важни взаимоотношения:

а)         да се подобрят

б)         да приключат

в)        да се установят

14.       Подходящата личност

15.       Бедствие

16.       Да наближи срокът

17.       Необходимата жертва-човек, когото мога да обвиня в случай на неуспех

18.       Децата да излязат от къщи

19.       Дау-Джоунс да падне под 1 500 пункта

20.       Лъвът да заспи до Агнето

21.       Взаимно съгласие

22.       По-подходящо време

23.       Благоприятен хороскоп

24.       Да се върне младостта ми

25.       Последно предупреждение

26.       Да настъпят промени в професията на юристите

27.       Да преизберат Ричард Никсън

28.       Възрастта да ми даде правото да бъда ексцентричен

29.       Утре

30.       Мангизи или нещо по-добро

31.       Да мине годишната проверка

32.       По-добри приятели

33.       Залозите да станат по-високи

34.       Да започне семестърът

35.       Да ми е чист пътят

36.       Котката да спре да дращи по дамаската на канапето

37.       Отсъствие на риск

38.       Кучето, което лае у съседите, да напусне града

39.       Чичо да се прибере от църковната служба

40.       Някой да ме открие

41.       По-добри гаранции

42.       Снижаване на лихвата

43.       Да изтече статутът на ограниченията

44.       Родителите ми да починат (Шегувам се!)

45.       Лекарство за херпес/СПИН

46.       Нещата, които не разбирам или не харесвам, да изчезнат

47.       Да свършат войните

48.       Любовта да ми даде сили

49.       Някой да наблюдава

50.       Ясно написани инструкции

51.       По-добър контрол върху раждаемостта

52.       Да бъде гласувана поправката за равни права

53.       Край на бедността, несправедливостта, жестокостта, измамата, некомпетентността, епидемиите, престъпността и обидните намеци

54.       Да изтече срокът за монопола на конкуренцията

55.       Да се мръкне

56.       Моите подчинени да натрупат опит

57.       Да усъвършенствам своето его

58.       Да получа добро предложение

59.       Нова кредитна карта

60.       Майсторът, който настройва пианото

61.       Да свърши тези   неща

62.       Да разчистя всички вземания

63.       Да свършат чековете за безработни

64.       Пролетта

65.       Да си взема костюма от химическо чистене

66.       Да си възвърна самоуважението

67.       Сигнал от небесата

68.       Да спре изплащането на издръжката

69.       Бисерите на таланта, погребани в първите ми опити да се изявя, да бъдат признати, аплодирани и значително възнаградени, така че да мога да работя на спокойствие върху втората чернова.

70.       Нова интерпретация на „Правилата на Робърт за реда“

71.       Всички болки да намерят облекчение

72.       По-къси опашки в банката

73.       Да задуха по-свеж вятър

74.       Децата ми да са разумни, спретнати, послушни и сами да се издържат

75.       Следващия сезон

76.       Някой друг да оплеска работата

77.       Сегашният ми живот да бъде обявен за генерална репетиция, като се предвиди възможност за поправки в сценария преди премиерата

78.       Да преобладава логиката

79.       Следващия път

80.       Да не ми скриваш светлината

81.       Да пристигне корабът ми

82.       По-хубав дезодорант

83.       Да завърша дисертацията си

84.       Остър молив

85.       Да се изясни проверката

86.       Жена ми, филмът или бумерангът ми да се върнат

87.       Одобрението на лекаря ми, разрешението на татко, благословията на свещеника и съгласието на адвоката ми

88.       Утрото

89.       Калифорния да потъне в океана

90.       По-малко ветровито време

91.       Да дойде Снежният човек

92.       Възможност да си кажа молитвата

93.       По-добра отстъпка от цената

94.       Да намалеят нуждите ми от цигари

95.       Лихвите да паднат

96.       Лихвите да се повишат

97.       Лихвите да се успокоят

98.       Да се уредят проблемите около имението на дядо

99.       По-ниски цени

100.      Сигнал за начало

101.      Ти да започнеш пръв“…

Моят списък с оправдания за днес е почти толкова дълъг:)

Не ми се вярва да сте го изчели целия, затова държа да откроя една точка от него, която ми е особено важна:) Нещо като светеща лампичка:

Сегашният ми живот да бъде обявен за генерална репетиция, като се предвиди възможност за поправки в сценария преди премиерата

Мда…Премиера, драги приятели, няма да има. Представлението отдавна започна, ролите отдавна са раздадени, няма мърдане (слизане от сцената), няма репетиции…Докато играем своите роли, с някои от вас ще се срещнем на сцената на живота, с други – не. Хубавото е, че тези срещи ни помагат да си добавяме нови нюанси към собствения си образ, да го преобличаме, преосмисляме, пренареждаме, преживяваме, претворяваме…

До скоро! И нека списъкът ви е по-кратък!:)