Дневникът на една майка

„Да изучиш законите на живота значи да изпиташ поредица от унижения, все едно се учиш да караш кънки. Единственият изход е да се смееш над себе си, заедно със зяпачите.“

Джордж Бърнард Шоу

 

Вчера беше първият ми урок по каране на ролери. Както се казва „По-добре късно отколкото никога“.

Едни добри хора от sportuvam.info са организирали в един от парковете във Велико Търново вечерни забавления с каране на ролери. Срещу символичната сума от 1лв. можеш да си намеш чифт ролери и да караш колкото поискаш между 17:30 и 22:30. Моите деца много се кефят и затова ходим всеки ден. Аз никога не съм се качвала нито на зимни, нито на летни кънки и само седя отстрани на пейката. Събрахме се няколко майки и съчетаваме 2 в 1 – и децата доволни, и ние – майките – също.

Децата няколко пъти ме подканяха и аз да се опитам. Оправдавах се няколко…

View original post 406 more words