Етикети

, , ,

Сигурно не e случайно, че колегите ми от университета ме нарекоха Алиса в страната на чудесата в едно упражнение по Трансперсонална психология. И понеже подозирам, че и вие като мен обичате да надничате през ключалките, да откривате разни вълшебни светове и да се усмихвате насън, не се сдържах да не споделя това:


Авторът на тези картини е Мариана Калъчева. Можете да се запознаете с нея и творчеството й на: http://kalacheva.com. В едно интервю за http://www.public-republic.com тази млада жена обяснява рисуването ето така:

„Да рисуваш е като магия, като вещарство, но вместо билки – смесваш този или онзи цвят, полагаш го до друг. Или правиш рисунка, с която увековечаваш някакво твое настроение, идея, впечатление. В рисуването изливаш цялата си емоционалност. Не можеш да скриеш тъгата или радостта. Художниците са емоционални хора. Те са по-особена „порода” хора. Те се впечатляват от неща, които другите хора не забелязват. Рисуването е ураган от удоволствия – трябва да внимаваш как ще ги употребиш!“

Харесвам тази „порода“ хора. Сигурно по нещо си приличаме, затова. И сигурно затова няколко човека вече ме питат „Абе ти защо не рисуваш?“. А, всъщност, аз „рисувам“, само че с други изразни средства:)

