Етикети

, ,

Преди време една случка в ежедневието беше възбудила някои бурни емоции у моя любим (Стефан) и, в опит да го успокоя, аз му пратих някои от възгледите на небезизвестния (за тези, които се интересуват от личностно развитие, де) Дон Мигел де Руис. Получи се следната виртуална кореспонденция:

Аз: „След като открих, че хората създават свой собствен разказ и живеят в него, как бих могъл да продължа да ги съдя? Как бих могъл да приемам лично каквото и да било, когато знам, че съм само второстепенен герой в техния разказ? Знам, че когато говорят с мен, те всъщност говорят с второстепенния герой в разказа си. Каквото и да казват хората за мен, то е само проекция на техния образ за мен и не ме засяга. Аз не си губя времето да при­емам лично каквото и да било. Съсредоточавам внимани­ето си върху създаването на моя собствен разказ.“

Пак аз:“ Вие сте единственият, който може да промени вашия разказ и ще го направите, променяйки отношението си към себе си. Всеки път, когато промените главния герой в своя разказ, като с вълшебна пръчица целият разказ за­почва да се променя, за да се приспособи към новия главен герой.“

Той (след дълга пауза): Из „Исторически анализ на западната култура в края на 20 и началото на 21 век“, 23.04.2272 г:

„… По това време процеса, наречен „личностна несъщественост“ придобил размерите на епидемия. … Не е случайно, че мислителите на онова време започнали да прокламират печално известната днес идея за Култовия егоизъм. При него хората запoчвали все повече да живеят в свой собствен измислен свят, като герои в разказ, написан от самите тях. С напредването на процеса, разколът между „разказа“ и реалността все повече се задълбочавал, превръщайки в един момент индивида в бленуващ идентиферентен зеленчук. За нещастие точно на тези зеленчуци се наложило да се справят с едни от най-големите предизвикателства пред човечеството (големите катаклизми от 2-рата половина на 22 век) и не е изненада, че те са претърпели такъв тежък провал …“
тряя се пробвам в полето на антиутопията май:) )“

Край

Мхм, тряя май:)

