Етикети

, , , , , ,

tango„То идва в живота ви просто като интерес, прераства в приятно хоби, бавно се превръща в обсебване…, и в един момент става начин на живот…“.

Никога не съм танцувала танго. Но сякаш винаги съм била обсебена от него. В университета учихме за „опредметяване“ на потребностите – едва когато човек срещне предмета/обекта, който да задоволи неговата неосъзната потребност, той разбира от какво, всъщност, се е нуждаел. Може и да греша, но в този танц, някак усещам „предмета“, който ще задоволи моята потребност:)

Много мои познати започнаха да ходят на уроци по салса. Други се записаха на народни танци. Е, да, де, ама мен ме влече тангото. И фламенкото. И макар че все още физически не съм се докоснала до този танц, от доста време вече общувам с него и имам някаква силна емоционална връзка с него. Сигурна съм, че срещата ни е въпрос на време:)

Защо точно танго? Ами може би заради това:

„Танго е танц на страстта. Танц на тъгата. Танц на нежната любов. Тангo не е просто сбор от танцови фигури – то е дълга повест, разказваща за страданието и радостта, за раздялата и срещата, за страстта и нежността. Танго е състояние на духа.“ (Хулио Бока –  един от най-добрите танцьори на танго)

Предлагам ви да се насладите на някои от най-пленяващите филмови сцени с танго:

Shall We Dance? – Richard Gere and Jennifer Lopez

Antonio Banderas – Take the Lead – Tango scene

и, разбира се, тангото на един от най-големите актьори в един от най-великите филми ever:

Scent of a Woman – Al Pacino