Етикети

, , , , ,

428157_284782031593473_533114043_nУтре е празникът на влюбените. Аз обичам празниците, освен това съм влюбена, така че не виждам какво може да ме спре да празнувам на 14-ти февруари! Въпросът е в какво да се състои „празнуването“. Тъй като съм фен на шоколада, виното и изкуството, най-вероятно ще отбележа празника с някоя арт-вкусотия. Е, как!? Домашно приготвена, разбира се:)

Темата клони към заешка, защото ние сме семейство Зайка Байка и Зайо Байо. Така че, ако любимите ми Take-a-cake bakery правеха доставки във Велико Търново, без да се замислям, щях да поръчам една кутия от тези кексчета:

angel6или пък тези:

cupcake-art3-zayciМного ме радват тези хора от Take-a-cake. Чакам ги с нетърпение по нашите земи! Обаче все още ги няма, така че ще повикам неволята и ще се справям сама.

На заешка тема има и страхотни тениски, които могат да се поръчат при Три Котаж. Ей такива разни:

t-shirt-rabbit2t-shirt-rabbit3t-shirt-rabbit
Иначе, ако някой от вас е решил да подарява ангелчета, сърца и други такива работи утре, ето една идея (от „100 овце“) за ръчно изработени такива:

angel3

angel4

Много хора се опитват да впечатлят половинката си с някакъв оригинален подарък. Аз, обаче, си мисля, че най-оригинални бихме били, когато просто бъдем автентични. Ако на човек не му идва отвътре да подарява каквито и да било подаръци, цветя и т.н., нека не го прави. Защото насилието и фалшът винаги имат лош дъх, който любовта надушва отдалече…

Хайде, бъдете здрави и влюбени не само утре, а всеки ден!

