Етикети

Todor_Kolev1Отиде си…Няма го вече…Преди месец някъде го сънувах и от тогава ме подгони някакво лошо предчувствие. Изгледах отново всичко, което се сетих с негово участие…Спомних си как едно време, като бях малка, имахме видео и първото нещо, което татко беше записал, беше „Опасен чар“…Гледахме му филмите по 100 пъти и се заливахме от смях…Имахме и една видео касетка с негов концертен спектакъл в Шумен…“Черно море“, „100 кила ракия давам“, „Виолета, Виолета…“, „Камион ме блъсна“…знаех ги наизуст…

Знаех, че е болен и е въпрос на време да го загубим, но въпреки това новината за смъртта му днес ми дойде като гръм от ясно небе. Не мога да спра да плача…Много го обичах…Много ми липсваше в последните…доста на брой години, в които не се появяваше никъде в публичното пространство…Беше ми мъчно и защото виждах обидата му от унизителата българска действителност…Сега вече го няма…Малко след като загубихме Калоянчев, си отиде и Тодор Колев – най-любимият ми актьор. Не е честно…Дано ние, които оставаме, бъдем достойни за това, което ни оставят те след себе си…

Дълбок поклон! Почивай в мир! Ще ни липсваш…Огромно благодаря…Ще те изпратим с бурни аплодисменти!

Това е едно от последните му участия: Виолета