DSC_0004Честит празник, мила мамо!

Благодаря ти,

че ме събуждаше с чаша кисело мляко всяка сутрин. Със захар. Гладко разбито. Чак до трети клас. Във времената, в които киселото мляко беше дефицитна стока, продаваше се в стъклени бурканчета и теб все те питаха дали имаш бебе вкъщи, че купуваш такива количества;

че ставаше по тъмно да запалиш печката, за да ни е топло;

че не се ядоса като си остригах бретона, за да се правя на интересна пред Мимето от отстрещната тереса;

че не ми се скара, че си спуках главата, докато се опитвах да се правя на безсмъртна и паднах в двора на онази къща, точно до вързаното куче;

че когато нямаше пари да ми купиш нови дрехи, ми ушиваше най-прекрасните тоалети на света, въпреки че не си шивачка;

че ме изпрати да уча в голям и чужд град още на 14 г., въпреки че те беше страх и сърцето ти се късаше, като се обаждах ревяща по телефона;

Благодаря ти,

че ми даде живот;

че ме възпита такава, каквато съм;

че винаги си вярвала в мен;

че ми прощаваш всичко;

че ме научи, че всичко е в моите ръце;

че ми показа как да бъда добра майка;

Обичам те!

Вержи

