DSC_0045От вчера официално съм на 32. С бавни крачки вървя към Христовата възраст. Когато се засилих да сложа двете свещички върху тортата, установих, че някак си ми е по-естествено да ги сложа в обратен ред – 23 вместо 32. Вероятно съм си останала някъде там…:)

Реших да си направя експеримент. Събрах на едно място всичката светла енергия и топлина, която ми изпратиха приятелите ми и близките ми по случай рождения ми ден. Всички прилагателни, написани по мой адрес. Вземайки предвид теорията, че другите са огледала на самите нас, както и онази другата, че, ако искаме да ни се сбъднат желанията, е добре да ги заявим и визуализираме, се огледах в огледалото и от там ме погледна една:

„здрава, креативна, истинска, неповторима, търсеща предизвикателства, шарена, вярна на себе си, находчива, щастлива, позитивна, вдъхновяваща, търсеща, oбичана, обичаща, лъчезарна, одухотворена, творяща, желана, оригинална, слънчева, обаятелна, енергична и успешна“ жена.

Сред пожеланията, тя получи като подарък и едно самодивско наричане:

Самодивско наричане

На камък да седна – ще оживее.
С ръка да докосна – ще заблещука.
С очи да погаля – ще се засмее.
С целувка да сключа – носи сполука…
На дърво да почукам – ще се разлисти.
С дъха си да вдишам – ще е магия.
Наужким да кажа – става наистина.
На скришно да бъде – ще го открия…
И враг да ме срещне – ще стане приятел.
И нож да извади – ще се прекърши.
Лъжа да ме стигне – ще стане на вятър.
А злото – на възел ще се завърже.
Животно да скочи – ще го прегърна.
А птица да кацне – ще ми запее.
От мен да си тръгнеш – ще се завърнеш.
На слънце ще стана – да те огрея.
Света ще превзема – с голо „Обичам те”.
И нищо да нямам – ще се раздавам.
Една душа нося – и влагам във всичко.
Парченце любов – и оживява.

(Мира Дойчинова – irini)

Животът на тази жена изобилства от здраве, любов, късмет, семейно щастие, слънчево настроение, щастливи мигове, сбъднати мечти, успехи навсякъде и във всичко, осъществени нови проекти, борбеност, любов, която да усеща, да споделя и дарява, любов, която да носи всеки ден, усмивки, прекрасно лято, незабравими спомени, топлината на хубавите човешки взаимоотношения, вълнуващи преживявания, красота, слънце и вдъхновение“!

Аз съм един щастлив човек!

И изглеждам така:

DSC_0011-001така:

DSC_0012и така:

DSC_0013При това едновременно!:)))

