Гледахте ли тези кадри от протеста вчера: http://www.youtube.com/watch?v=P-o2ikD9OTM

А тази снимка?

протест

Аз току-що ги гледах и не мога да си намеря място. Приличат ли ви тези млади хора на платени? Тези сълзи в очите на момичето приличат ли ви на фалшиви!? Тези млади хора са като мен, като вас. Те са тук, в България, не са напуснали страната, въпреки че тя се държи с тях като зла мащеха, а не като майка. Защото вярват. Вярват, че има светлина в тунела. И днес, с протеста си, показват, че не са безразлични, не са апатични, не са овчедушни. МОРАЛ и СПРАВЕДЛИВОСТ са две ценности, които отдавна са в кома по нашите земи. Смачкани, убити бяха. Днес студентите се опитват да ги реабилитират в ценностната ни система, да им направят изкуствено дишане, да ги съживят и върнат към живота. Не им позволяват да умрат и се изправят срещу техните убийци, за да им потърсят сметка. Щастлива съм да виждам тези младежи на улицата, защото те са доказателство, че в България все още има МЕЧТАТЕЛИ!

Когато бях на възрастта на сина ми, по телевизията даваха същите кадри! Вярвах, че моите деца ще живеят в по-добри времена и такива кадри няма да има. Вярвах, че те останаха в миналото. Болно ми е, че се налага днес и те да гледат същите кадри, но и се радвам, че тези кадри им показват как се постъпва, когато някой се опита да се подиграе с мечтите, бъдещето и живота ти.

ВЯРАТА – тя е наранена, низвергната, унизена, но нея не могат да ни я отнемат! Точно тази вяра изкара младите хора на улицата. Пак тя ни държи все още тук.

Бог да ни пази!

P.S. Уважаеми мои приятели, поне в дни като този спрете да поствате в социалната мрежа котенца, зайчета, цветенца, пеперудки и разни мантри, че ми се гади. Благодаря.