животът е кръгълКакво ли би се получило ако трябваше да разкажа един свой ден в 100 думи? Как ли ще звучи? На какво ще ухае? Кои думи ще се повтарят във всичките ми дни? Кой и какво ще се помести в тях?

Реших да проверя. Поставям началото на проект „1 ден в 100 думи“:)

Краят на годината, а аз поставям начала…Декември винаги ми действа така. А и животът е кръгъл…всички краища са начала….Затова и в моите разказчета от 100 думи няма да има начала и краища, точки и главни букви.

Събота, 14 дек 2013

кафе куфар фотоапарат студено е топля ръчичките на ева целувки чао слънцe заспивам слана по боровете призрачно е физика на тъгата капсула на времето хроника на 80-те стефан смеем се метро книги пипам ги мария донева заек мечта череши обли камъчета георги господинов автограф на виржини синьо лабиринт благодаря салата портокалов сок трамвай залез обектив хотел черно бяло обличам се бримка на чорапогащника рошава ли съм имаме време хубава си ще се забавим гладни сме червило парфюм суши авокадо парти с маски цигулка танго настръхвам танци хубава си моя горо червени лачени обувки металика танцуваме краката ми туптят обичам те