Етикети

, ,

Преди 2 дни по телевизията пуснаха филма „Шоколад“, по романа на Джоан Харис. Бях забравила, че този филм разказва за изкушенията, от които се пазим и за онези, на които не можем да устоим, за свободата да ходим с червени обувки, когато всички други ходят с черни, да бъдем спонтанни и да следваме свои собствени правила, за големите и малките избори, които правим всеки ден…Хубав филм, кара ме да се усмихна и да се замисля.

В края на филма имаше една проповед в църквата. Тя беше по повод Възкресение Христово, но при все това думите, които бяха казани в нея, са чудесно послание и за Рождество Христово:

„Мисля, че не можем да измерваме добрината си с това какво не правим, как се отричаме от себе си, как устояваме и кого изключваме…Мисля, че трябва да измерваме добрината с това, което прегръщаме, което създаваме и приемаме.“

Реших това да бъде моят Коледен поздрав за вас, които ми гостувате в Нюансите, някои отдавна, други – от скоро. Благодаря ви, че споделяхте разните ми цветни мисли. Надявам се да съм била добър домакин и да ви е било уютно:) Пожелавам ви да бъдете здрави и добри през наближаващата 2014г, да прегръщате, създавате и приемате повече отколкото през отиващата си година!

Светли празници!

KOLEDA