Всяка следваща година Нюанси-те добавят нови цветове в живота ми и ме срещат с нови интересни хора. Повечето от тях са любопитни търсачи и изследователи на човешката душа и аз съм изключително радостна да се запозная с тях. А това, което пресича пътищата ни, са думите – мои верни приятели, които ме придружават от години в пътя ми.

Благодаря за новите запознанства, за споделените мисли, за получените писма, които Нюанси-те доведоха през 2013г. в живота ми. Пожелавам и на себе си, и на вас думите да продължават да бъдат наши приятели дори когато ни противопоставят, дори когато ни гневят, дори когато ни натъжават. Да продължават да разширяват света, в който живеем, и да ни отвеждат на добри места през 2014г.

***

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2013 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

The concert hall at the Sydney Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 45,000 times in 2013. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 17 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.