Появявам се в неделя по никое време само да кажа, че снощи в кино „Арена“ гледах премиерата на филма „Живи легенди“ на Ники Илиев. Беше забавно, смешно, свежо, събуждащо „заспали чувства“ и спомени, пускащо нови мухи в главата ми, приятно за окото и поднесено с много чувсто за хумор и вкус преживяване. На всичкото отгоре се оказа, че с главните герои сме на една възраст и че филмът е заснет в Балчик и по Северното Черноморие, където мина и моето юношество. Та си ми беше особено сантиментално:) Забавните сцени караха публиката да се смее с глас, а тъжните – да утихва в пълно мълчание. Така че аплодисментите в края си бяха заслужени. На влизане си бяхме взели пуканки и напитки, но на излизане установихме, че те са останали непокътнати.

Леко ме подразни това, че рекламата (или т.нар. продуктово позициониране) не беше поднесена дискретно и ми се струва, че в операторско отношение филмът можеше да се представи по-добре. Но с една думи: препоръчвам! За настроение, за удоволствие, за надъхване преди пролетно-летния сезон, за поразчовъркване на затлачени въпроси вътре в нас, за припомняне на детството и завръщане към себе си. И защото ми писна от пошлост, криминалета и сополиви драми.