Забелязвам, че когато ми е едно такова влюбено, вдъхновено, препълнено и оптимистично, внезапно ме обзема неудържимо желание да приготвя някаква домашна вкусотия. Засърбяват ме ръцете, проверявам наличните продукти, изнамирам някоя бърза и лесна рецепта, в която да ги използвам и хоп! след най-много час семейството започва да се навърта все по-често в кухнята и да се облизва в очакване на поредния шедьовър:)) Забелязвам също, че все към сладкиши, пайове, кексове, мъфини и курабийки ме тегли. И че никога не спазвам рецептата на 100%, а винаги добавям нещо от себе си и че никога не ми пука колко е калорична или здравословна. Следвам максимата, че всичко, което е направено с любов, е здравословно! Освен това забелязвам, че вдъхновението е заразно – децата веднага зарязват заниманията си, започват да придърпват столове и да запрятат ръкави да ми помагат. Едното чупи орехи, другото пресява брашното…Изобщо, настава някаква приповдигната атмосфера, която, с разнасянето на уханието от фурната малко по-късно, става още по-еуфорична:) Напомня ми филма „Шоколад“ с Жулиет Бинош, която не просто правеше шоколад, а създаваше някаква магия, която неусетно и ефирно обгръщаше в прегръдката си всички наоколо, карайки ги да забравят всякакви проблеми и предразсъдъци и да се отдадат на удоволствието на живота.

Вместо на шоколад обаче, снощи у дома се разнесе аромат на праскови. Искаше ми се да приготвя нещо плодово, огледох се с какво разполагам и открих няколко праскови и шепа череши. Намерих си чудна и лесна рецепта за Сладкиш с праскови в supichka.com (благодаря на Гергана!) и ето какво се получи:

DSC_0013Забравих да кажа, че по-късно вечерта децата ни поканиха нас, родителите, на „Парти в детската“, където бяха подредили красива трапеза, направили декорация и озвучили с музика – кутии с играчки – превърнати в маси, хавлиена кърпа – в покривка, детска книжка – в меню, шалчета, защипани с щипки за пране – в гирлянди и т.н.:))

Парти в детската - резньовете 7

Остава ми да пожелая и на себе си, и на вас много такива дни, изпълнени с любов! Без значение дали тя ще е с вкус на праскови, шоколад, червено вино или мерудия:)